FFFclub
Вы хотите отреагировать на этот пост ? Создайте аккаунт всего в несколько кликов или войдите на форум.

20/08/2011 RTL4 - My Name Is... (TV casting for DADDY COOL)

Перейти вниз

20/08/2011 RTL4 - My Name Is... (TV casting for DADDY COOL) Empty 20/08/2011 RTL4 - My Name Is... (TV casting for DADDY COOL)

Сообщение  Admin 14/8/2011, 18:41

20/08/2011 RTL4 - My Name Is... (TV casting for DADDY COOL) 121



Winnaar talentenshow My Name Is… wint gastoptreden in musical Daddy Cool vrijdag

De zoektocht naar de beste impersonator van Nederland en België gaat vanaf 20 augustus weer van start bij RTL 4. In het tv-programma 'My Name Is...', zoekt een vakkundige jury, onder leiding van Albert Verlinde, naar kandidaten die hun favoriete artiest kunnen imiteren. Belangrijk is dat de imitators, naast uitstekende zangkwaliteiten, ook de looks en de moves hebben van een artiest.

De finalisten van ‘My Name Is…’ strijden op zaterdagavond 17 september uiteindelijk om een gastoptreden in de zinderende dansmusical ‘Daddy Cool’, waarvan Albert Verlinde producent is. De winnaar zal in een aantal theaters in Nederland en Vlaanderen te zien zijn in de rol van hun favoriete artiest en mag dan een exclusief optreden verzorgen in de Nachtclub Rasputin van Ma Baker; een belangrijke locatie in het verhaal van ‘Daddy Cool’.

Tot aan de uitslag van de ‘My Name Is…’ finale blijft het voor onder meer hoofdrolspeelster Kim-Lian van der Meij spannend met wie zij straks het toneel zal delen.
‘Dit is natuurlijk een prachtprijs voor de winnaar van ‘My Name Is…’, een gastoptreden in zo’n musicalspektakel. Voor de cast en voor mij blijft het dus tot op het laatste moment waanzinnig spannend wat voor een bijzonder talent onze groep komt aanvullen. Het geeft een extra spanning aan de toch al zware en inspannende voorbereidingen voor deze show. Ik ben nu al benieuwd naar de eerste uitzendingen, want daartussen staat mijn toekomstige collega!’ aldus Kim-Lian van der Meij.

Ook Albert Verlinde kijkt uit naar de nieuwe reeks. ‘Ik vind het heel speciaal dat dit prachtige programma resulteert in een gastoptreden in de musical Daddy Cool. En dat ik, samen met mijn collega-juryleden én het Nederlandse publiek de beste artiest mag kiezen, dat is heel bijzonder.’

De musical ‘Daddy Cool’ vertelt het verhaal over de liefde tussen twee jonge mensen met twee totaal verschillende cultuurachtergronden. De musical is gebaseerd op de grootste hits van Boney M. en geestelijk vader Frank Farian en omvat onder meer hits als Daddy Cool, Ma Baker, Sunny en The Rivers of Babylon. De hitvertolkingen vormen de voornaamste leidraad van een groots opgezette dans- en zangvoorstelling. De hoofdrollen worden vertolkt door Kim-Lian van der Meij, Ruben Heerenveen, Jetty Mathurin, Anne-Mieke Ruyten en Joanne Telesford.

Meer informatie
‘My Name Is…’ is vanaf zaterdag 20 augustus wekelijks te zien bij RTL 4 tussen 20.30 en 22.00 uur. De musical ‘Daddy Cool’ beleeft op 25 september haar première in het nieuwe Luxor Theater in Rotterdam en is tot eind januari 2012 in de Nederlandse en Vlaamse theaters te zien.

Voor meer informatie en tickets zie www.theaterhits.nl .
Nu al betrokken zijn bij de voorbereidingen van deze of andere producties van V&V Entertainment? Word dan lid van www.facebook.com/theaterhits


LINK
Admin
Admin
Admin

Количество сообщений : 10211
Географическое положение : Moscow
Дата регистрации : 2007-12-09

https://fffclub.forum2x2.ru

Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу

- Похожие темы

 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения